Besök

Musketöserna kom igårkväll efter åkt en  extra sväng till Sävsjö.... :) Enligt tradition åt vi tacos och tittade på På spåret. Idag åkte vi pulka i Iks dubbelpulk.Livsfarligt! Lustigt att vi inte slog ihjäl oss. En enh blev mos men den räddade Iss och jag fick en pinne mellan benen. Både jag och Ke fastande i slyn med pulkan. Tur att ingen annan var där i backen.

Vi grillade vid Hammarsjön där det finns ett fint grillställ. För en gång skull så lyckades vi med att få fyr på kolen. Som backup hade vi med oss en engångsgrill men den behövde vi inte använda. Vi grillade korv, marchmallows och en del av min vante... :( Vi härmade också en fågel som visade sig vara en spillkråka enligt Nicklas som han inte har sett men det har vi.

Nu har vi spelat Wii, lika kul som vanligt. Jag är bäst på tennis.

Nu ska vi snart sova. God Natt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som du haft en bra dag.. Ler.. Mvh Jenny

2009-02-22 @ 08:49:35
URL: http://smulis74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0