Dålig

Det har varit dålig uppdatering här på bloggen nu. Skyller på att jag har haft magsjuka. Blää... Jag var inte imun mot det trots allt. Det började på natten bara sådär. Sen höll jag på hela eftermiddagen fram till lunchtiden. Usch, jag kände mig svag.

Vi skulle ju också åka till H-holmen i helgen och jag skulle till Jönnis på lördag för att fira Ik. Nu blev det inte så, det är tråkigt. Funderar på att åka nästa helg istället.

Ska ut och gå en sväng senare idag. Det verkar bli en fin dag. Väntar på att solen ska komma fram lite mer.

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: ELLI

Just det..ik har fyllt...Grattis Ik om du läser det här!!!!

2009-02-01 @ 11:02:45
Postat av: Anonym

Det var så tråkigt att du inte kunde komma :( Vi måste boka in spelhelgen!!

2009-02-02 @ 18:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0