Fredag!!

Så var det helg igen! Hade planerat att åka till IKEA imorgon men det är snö överallt och fram-fönsterrutan på bilen har en baoutastor spricka som bara blir större och större. Vi vågar inte åka för långt om den går sönder. Inte så rolig kanske?

Jag har också haft panik i veckan för att jag inte har hittat mina presentkort till IKEA som jag fick i julklapp och fördelsedagspresent. Hade ångest över att de hamnat i sopptunnan i all flyttröra. Men i går stökade jag till hela huset och jag hittade dem faktisk. Säkert tänkte jag för några veckor sedan att jag lägger dom här. Det är ett bra ställe och det var det ju iofs men kom jag ihåg det nu? Nä. De låg i ett fack i min resväska.

Igår fick jag min första lön. Det var inte så mycket i lön men det var mycket om jag ska jämföra vad jag brukar få. Jag har ju inte jobbat hela januari och så... Men det var roligt tills jag kom på att jag var skyldig Nicklas pengar... Fast jag har en del kvar ändå och eftersom alla räkningar är betalda så kan jag slösa lite tycker jag. Fira lite....Det låter bra!

Ska ta en powernap nu. Bye bye! 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Som sagt det är ett framsteg i alla fall.. Ha en bra dag.. Mvh Jenny

2009-02-14 @ 07:58:01
URL: http://smulis74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0