Grönt hjärta

Jo. Det blev en sväng till IKEA ändå. Vi trotsade snön och sket i bilfönsterrutan. Väglaget var bra och rutan sprack inte. Väl där shoppade jag upp mina presentpengar och lite mer. Vi planerar att ändra lite i köket så vi köpte nya handtag till luckorna (mycket billigare än att köpa nya luckor). Köpe också matta, kökslampa, förvaring till mössa och vantar, diskställ, två dukar varav en med matchande tygservetter och så vanliga servetter plus lite annat krimskrams. Älskar IKEA! Jost de. Köpte en hjärtformad bakform också. 

Gjorde kladdkaka i den i eftermiddags. Hade planerat att göra röd glasyr och lägga på men röd fanns inte i affären så det fick bli grön glasyr. :) Ha ha. Inte alls lika fint.

Vi har ju också sett Mello. Måns var bra, tillochmed Nicklas tyckte det. Jag tyckte också om H.E.A.T. Ringde och röstade på Amy en gång också fast låten kanske inte var så jättebra. Men jag gillar ju henne. Hon är så söter.  


Det gröna hjärtat. Ser lite mögligt ut...
Längst ner skymtar ett nytt handtag fram. Så ser dom ut.

Kommentarer
Postat av: mamma

instämmer........grön lasyr inte det bästa.

Börjar längta efter att komma ner till er och kolla läget, du verkar börja bo in dig.



Kram mamma



2009-02-15 @ 09:49:13
Postat av: Linda

Fanns den formen på ikea? Det är ju mycket roligare och baka i en så fin form :)

2009-02-15 @ 11:19:13
URL: http://frokenlindas.blogg.se/
Postat av: Anonym

blä vilken äckli färg.Ser ut som nån spytt på den.

2009-02-15 @ 17:57:29
Postat av: Jenny

Hejsan, kollade din lista över bloggar du följer och hittade en vän till mig, Moa.. Känner du möjligtvis henne med? Mvh Jenny

2009-02-15 @ 20:31:56
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ha ha ja då känner du henne förstår jag.. Ler.. Själv så jobbade jag med Moa på tvätten.. Mvh Jenny

2009-02-16 @ 15:04:50
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tittade lite bland dina inlägg och hittade ett kort på dig och ja minsann jag kände ju igen dig.. Ler..

2009-02-16 @ 15:33:31
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Mli

Åh, va det är roligt att följa delar av ditt liv trots att vi bor så lång ifrån varandra! =) Härligt med IKEA....Må gott!

2009-02-16 @ 17:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0