Kaalma

Det har varit en lång dag idag. Bussen gick 07.00 från Mörlunda till Kalmar där vi hade föreläsningar hela dagen. Tyvärr blev jag besviken. Det var inte så bra som jag hade hoppats på. Tråkigt och inte alls inspirerande. Träffade dock en kompis från tiden då jag läste till fritidsledare. Vi har inte setts sen vi slutade för sex år sedan. Så det var kul att catcha up lite med varandra. Vi jobbar inom samma rektorsenhet nu så vi lär träffas fler gånger. Nästa vecka redan till och med.

I helgen blir det Hästholmen. Det ska bli roligt. Moa kommer också hem. Fullt hus alltså...

Igår fick jag brev från CSN. De meddelade mig min slutliga skuld till dem. Inte så trevlig läsning kanske...he he. Behöver dock inte betala tillbaka förrens nästa år. Det tar mig 25 år att betala tillbaka allt. Känns skrattretande...


Blir det en promenad med mor och syster i helgen må tro?

och med Stanley såklart...

Kommentarer
Postat av: moa

en promenad tycker jag allt vi ska försöka klämma in.

2009-02-05 @ 14:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0