Snorigt

Det verkar som jag åker på alla sjukdomar som går på jobbet just nu. Har blivit dunderförkyld. Hostig och snorig. Hoppas jag är bättre till på måndag då det är dags att jobba igen. Vägrar sjukanmäla mig nästa vecka också.

Det är lite tråkigt att vara förkyld nu när jag är i Hästholmen. Jag gör inte så mycket, tittar på tv och så. Vädret är heller inte så uppigande precis. Det lockar inte att gå ut.

Igår hade jag medarbetarsamtal med min chef. Är mkt nöjd med min lön, synd bara att jag inte jobbar 100 %. Jag får ju inte så mycket vi har kommit överens om då. Ska försöka stämpla upp men det är ju så mycket som man ska ha koll på. Får nog ringa till a-kassan och fråga lite.

I torsdags fick vi två vykort. En från Grand Canaria och en från Trysil. Tror jag skulle vilja vara på båda orterna just nu. Kul att åka skidor och skönt att ligga på en strand.



ELLER


Kommentarer
Postat av: Linda

Inte roligt alls att åka på ala dessa sjukdomar, men tänk vilket bra immunförsvar vi har om några år....förhoppningsvis :) Krya på dej!

2009-02-07 @ 17:07:27
URL: http://frokenlindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0