Bokisreus

Idag har varit en sån dag då tusen ärenden har utförts. En rätt så skön dag. Var på introduktion för nyanställda i Hultsfreds kommun i förmiddags så eftersom jag slutade halv två idag tog jag kompledigt sista timman. Jag och Nicklas lunchade tillsamans på Chinarestaurangen och sedan köpte vi skjort och slips till Nicklas, jag fixade kort till mitt nya körkort. Shit det är redan 10 år gammalt. I am old...Besökte också apoteket och gick på jakt efter pipmuggar till jobbet.

Sen for jag till Vimmerby på bokrea och fortsatte min jakt efter pipmuggar. Till slut hittade jag dem. Shoppade sen lite kläder, fågelmat och provade ett par gladiatorskor. Vil ha såna tror jag. De såg snygga ut och satt typ bra men jag vet inte... Det såg lite konstigt ut mot mina bleka fötter och håriga ben.

Nu är vi hemma och tar det lungt. Planerar helgen lite... Vi ska väl sätta igång med köket snart.

Om två veckor åker vi till Hästholmen. Längtar lite extra mycket nu. Det hände ju inte så mycket sist vi var där då jag var förkyld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0