Bortstädat

Nu är julen ute. Inga mer tomtar eller ljusstakar förrens nästa december. Det känns bra att de är borta. Nya gardiner är uppe på otvättade fönster dock. Det går ju inte att tvätta dem i 17 minsugrader. Då fryser väl trasan och skrapan fast i fönstret. Inte så smidigt kanske... Men det ska ju bli plusgrader imörrn. Kanske då eller så hittar jag på något roligare. 

Så hela dagen har gått åt att städa och plocka med allt. Planerar lite vart jag ska ha min saker. Vi var också och köpte färg till Nicklas hembyggda tv-bänk. Istället för att köpa en ny, målar jag den. 200 kronor för två små färgburkar och en svamp. Där sparade vi lite pengar på det. Hoppas det blir bra bara.... Annars kan det bli dyrt. :)

Ska kanske sova nu. Nickas spelar WOW. Men kan kanske locka honom där ifrån. 

God natt!   

Kommentarer
Postat av: mamma

vad duktig du är. Städar ut julen idag ,ska skjutsa moa till tåget i kväll då hon ska åka hem.

Känns tomt när alla åker hem, tur att vi har Kalle kvar hemma.Imorgon börjar vardagen "känns lite skönt" så att man får in lite rutiner i livet igen,och sen ska vi ju börja vårat nya liv imorgon !!! KRAM

2009-01-06 @ 10:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0