Examendag

Det har varit en lång dag. Först restaurang med vin igårkväll sen upp idag och göra sig fin. Genrepetion i skolan klockan 12. Sen den riktiga varan klockan 15. Det var både fint och lite pompa och ståt med musik, sång och tal. Allt klaffade, ingen ramlade och jag tjöt inte.

Efter cermonin åt vi midddag på "En Italienare och en Grek". Gott och mysigt.

Nu sitter jag i min lägenhet med kartonger runt mig. Fortsätter med flytten imorgonbitti. Det ska bli skönt när allt är i lastbilen. Sen ska det ju ur med men det är en annan historia.

Nu är det slut.
Inga mer tentor, inga mer inlämningsuppgifter, inga böcker som måste läsas eller köpas, ingen mer fesljumen microvärmd mat, ingen mer äckligt kaffe i cafét, inga mer diskussionsgrupper,inga fler studiegrupper, inga fler tråkiga föreläsningar och inga bra heller.

Mycket kommer jag att sakna.   

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tror oxå att man kommer sakna mycket...ungefär lika mycket som det är skönt att slippa! Lycka till med flytten!

2009-01-16 @ 21:14:38
URL: http://frokenlindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0