Hej & hå

Jag börjar se ljuset i tunneln nu. Kartongerna minskar, de står nu hullerombuller nere i källaren istället. Stackars Nicklas packar upp allt, sen packar jag ner hälften igen som jag inte ska använda.  Funderar starkt på att anordna en garageförsäljning i sommar. Vi har grejer till ett helt hushåll. I USA är det ju vanligt men garagesale och att det faktiskt kommer folk för att titta. Det är inte säkert att det gör här i Sverige där alla håller sig på sin kant. Men om vi anonnserar i tidningen kanske det kommet någon?

Jobbet går bra. Det är många inskolningar på gång så själva verksamheten har inte kommit igång än känns det som. Jag är rätt så trött när jag kommer he, trots att jag har "glidar tider". Igår och idag gick jag till 13, imorgon går jag till 13.30. Jag hinner med packandet iaf. :)

Vi ska ha en träff om två veckor som ska handla om genus. Ska jag ta upp feministisk postperspektiv? Tror inte det ligger på samma nivå? Jag blir väl idiotförklarad?

Tjena!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha Ida jag tycker du ska lägga ribban direkt och introducera In på bara benet...du lär ha en tusenlapp mer i månaden på en gång :) Det gäller ju att man passar på innan man glömt bort allt :)

2009-01-21 @ 10:29:31
URL: http://frokenlindas.blogg.se/
Postat av: Marlene

Hej Ida!

Välkommen till landet :)

Vart är det du har börjat jobba? Hanna har säkert berättat men jag har glömt:(

MVH



Marlene

2009-01-22 @ 19:46:49
URL: http://www.mallessida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0