Jag är packad

Oj vad jag har packat. Mitt liv ligger nu i kartonger i hela lägenheten. Tavlorna sitter kvar och möblerna är inte nedmonterade än. Det ska jag och Nicklas fixa på fredagkväll. På lördag packa vi i allt i lastbilen och sen på söndag bär det av till Mörlunda.

Det känns bra men samtidigt lite tråkigt att lämna Jönköping såklart och alla vänner som jag har här. Men vi ska hälsa på varandra och jag kommer ju till Hästholmen. Vi ska åka på semester tillsamans och greja.

Undrar hur avslutningen kommer gå på fredag? Börjar någon gråta, börjar jag också. Så är det alltid. Imorgonkväll ska vi ut och äta  mednågra tjejer. Sista kvällen ju! Sen går en era mot sitt slut...snyft. Lite sorligt men livet går vidare mot nya äventyr.  

Imorgon ska jag till skolan för ett sista moment i kursen. Hoppas det går bra, sen kommer två tjejer till mig som ska sova över. Har städat upp lite här i lägenheten för att inte skämmas allt för mycket.

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, man kan ju undra hur blödig avsluntingen blir....spännande och se :) Hoppas de gick bra i skolan, det tror jag säkert att det gjorde! Vi ses ikväll!

2009-01-15 @ 12:37:49
URL: http://frokenlindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0