Jisses

- Hur går det med spelet?
- Jo, det går bra. Jag har gått med in en grupp nu.
- Jaha, vad då för grupp?
- För att klara vissa quest måste man vara många som slås tillsammans.
- Men alla spelare är väl inte online samtidigt? Hur gör ni då dö?
- Nä, men vi har bestämt en tid tio i nio ikäll
- Har du bestämt tid med ett spel?? Ha ha...
- Ja, jag vet. Det kändes lite konstigt.
- Det är ju bara för mycket!


Klockan 20.45. Mitt i "På spåret"

- Jag har en date nu. Måste gå.


Så här ser han ut i den andra världen. En liten dvärg. När de andra springer i vatten, simmar han. När de andra hoppar över stenar och staket får han springa runt. När de andra går, springer han. Ha ha! Det är förövrigt jag som har kommit på hans namn, Zautos. ZAUTOS! Mycket bättre än Vällingby...HA HA.

Kommentarer
Postat av: mamma

vad är det vi sagt om detta spel !!!!!

synd på en så pass bra grabb som låter sitt liv gå till spillo............

Kram

2009-01-10 @ 10:06:24
Postat av: Linda

Vad är detta för spel? Jag fattar ingenting?

2009-01-10 @ 15:21:54
URL: http://frokenlindas.blogg.se/
Postat av: Ida

World of warcraft. En populärt onlinespel. Folk från hela världen spelar och träffas över internet. Alla har olika grubbar och gör olika uppdrag.

2009-01-10 @ 19:28:28
URL: http://zkorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0