Lite mer stavar och revben

Ke undrade om vildsvinet var gott. Ja...jo, det var det, det lilla kött som fanns på dem. Det var rätt så mycket fett på men det är det visst på vildsvin. Men det smakade bra, tror dock det är godare att grilla dem i grillen. Men som sagt var så var det inte så mycket kött på dem. Köttet smakar som vanligt tycker jag. Ingen vild smak som älg och rådjur kan ha.

Har varit ute på en långpromenad med stavarna igen. Nu känns det inte konstigt att gå med dom. Jag möte hur många som helst som gick med stavar. Det finns en doktor i samhälllet som rekommenderar att gå med stavar. Det spelar ingen roll var du har ont, gå med stavar så blir det bättre. Så halva befolkningen i Mörlunda går med stavar. Den äldre befolkningen....och så jag då.  

Vi hälsa på varandra som ägare med hundrar kan hälsa på varandra. Man har något gemensamt. Vi hälsar och ler trevligt mot varandra. Trevligt, trevligt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det låter fantastiskt detta med stavar...kanske något att satsa på här i Jkpg me.

2009-01-11 @ 16:42:03
URL: http://frokenlindas.blogg.se/
Postat av: Helena

Hehe, tänk att ett par stavar kan vara så sociala =)

2009-01-12 @ 07:00:16
URL: http://hemmyh.blogg.se/
Postat av: Linda

Någon förskola uppe på Dalvik, men jag tror att de är på en 3-5 o jag vill ju helst va på småbarn...men vi får se :) Den andra tjänsten va på småbarn!

2009-01-12 @ 21:57:55
URL: http://frokenlindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0