Lördag

Vaknade vid fyra i morse av att tidningsbilen spruttade iväg. Kunde inte somna om förrens vid sextiden. Sen sov jag till halv elva. Oj då. Jag märkte inte ens när Nicklas gick upp vid åtta.

Dagen har ägnats åt att fixa garderoben och hänga in mina kläder där. Hela övervåningen är nu iordning och så gott som nedervåningen också. Det är bara tavlorna som ska upp och jag ska ordna mina papper.

H,D och E är i karaktän (magsjuka) i helgen så vi handlade mat åt dom på ICA. Först tänkte vi ställa matkassen på utetrappen och sen springa till bilen och ringa från mobilen att deras mat stod på trappan. Be dom lägga pengarna i ett kuvert på trappan och sedan avlägnsan sig så att vi kunde hämta dem. Men vi gjorde det inte trots att det var lockande. Vi stod vid dörren och pratade lite med dem. 

Ska titta lite på tv nu.



 

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, jag hade sprungit =)

2009-01-25 @ 08:41:30
URL: http://hemmyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0