Söndag...eller är det lördag? Fredag kanske?

Nu är jag i Mörlunda efter åkt runt lite. Först till svärföräldrarna sen till H,D och E. Det blev mycket prat om mitt nya jobb. På onsdag börjar jag ju jobba. Det är neröst mina vänner.

Idag är det lördag men vet inte vad det känns om. Tror att det är söndag men det är det ju inte... På måndag ska jag upp till jobbet och prata lite om mitt schema. Det är ju en fördel om jag vet när jag ska komma på onsdagmorgon. 

Tisdag firar vi julafton igen. :) Fast utan julmaten, är rätt så trött på det ändå.

Nu när jag börjar jobba kan jag inte skriva om allt. Det skulle bli helt fel. Funderar på att lösenordskydda men jag vet inte? Hur fungerar det? Tror inte jag vill skriva om mitt jobb här. Det får blir min fri- tids- blogg.


Börjar längta till våren nu.
Dels för att då har jag jobbat en tid och det då förhoppningvis inte är lika nervöst. Det är ljusare och nya gardiner ska upp i fönstren. Solen!
Flyttningen är klar och alla mina saker har en plats att vara på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0