Vardagen har börjat?

Många säger att vardagen börjar nu igen. Och det gör den ju men för mig är det en ny vardag. Det är nytt och jag känner mig lite lost. Men första dagen på jobbet gick bra. Att jag gick 8.30 - 13.30 och att det bara var fem barn gör säkert sitt men det känndes bra. Det är bra personal också som jag tror det blir kul att jobba med.

Jag ska om typ tre veckor redan skola in en liten tjej. Hjälp! Hur gör jag? Får nog kolla upp det lite...

Det är snö här och fint väder. Eller nu är det mörkt men när jag slutade från mitt jobb som jag har (!!!) sken solen så jag skottade och gick en timmes promenad.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det låter ju alla tiders! Det kanske finns hopp om ett liv efter HLK trots allt ;-)

2009-01-07 @ 16:59:01
URL: http://frokenlindas.blogg.se/
Postat av: Ik

Låter ju lovande :-)

2009-01-07 @ 17:23:13
Postat av: mamma

Det känns väl skönt att ha kommit igång...........

Har gått 40 min nu i kväll med Stanley, blåsigt och kallt, med andra ord ett kryss i moas kalender.



Kram

2009-01-07 @ 20:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0