4H eller IKEA?

Nicklas jobbade några timmar idag så jag passade på att dra till Vimmerby då. Hade egentligen inget att shoppa men kul ändå att komma iväg en stund. Hela stan vimlade av tyska barnfamiljer som bor på Astrid Lindgrens värld. De var överallt! Jag köpte strumpor till Nicklas, smink till mig själv och vårtmedel på Apoteket. Jag har något lustigt på foten. N säger det är en vårta men jag vet inte? Men nu har jag köpt medel ändå så nu får vi se om den går bort.

Imorgon drar vi till Kalmar. Ska leka med kossorna och klappa hästar med Ella på 4H-gård och sen dra till IKEA. Vad som ska bli roligast är faktiskt svårt att säga? Det är ju roligt att titta på djur...men IKEA är ju IKEA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0