Ååååh Edward

Jag är fast.... Hooked så att säga.... Ger mig..... I surrender. Jag erkänner...

Böckerna om Bella och Edward är romantiska och kärleksfulla. Lite tonårsaktiga men så njutbar läsning. Passionerat, spännande och mystiskt.

Jag pratar om "Om jag kunde drömma" och "När jag hör din röst".  Vampyr serien skriver av Stephenie Meyer. Första boken läste jag ut på två dagar. Andra boken skulle jag få låna til helgen egentligen men kunde inte låta bli att köpa pocketboken när jag såg den på ICA idag. Måste ha trean och fyran med. Nuv!

 
 

Kommentarer
Postat av: Ke

Vill oxå läsa dooooom! Nuv.

2009-07-25 @ 18:41:12
Postat av: Ida

Jag har ettan och tvåan som du kan få låna. Moa har trean och fyran som du kan få låna efter mig. :) Tar med mig böckerna nästa helg.

2009-07-25 @ 20:48:17
URL: http://zkorpan.blogg.se/
Postat av: Ke

Jaaa!

2009-07-27 @ 11:55:17
Postat av: Ik

JAG MED JAG MED!

2009-07-27 @ 18:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0