Fejkade pelagoner

Nu har jag snart jobbat ien vecka. Det är inte så farligt när man väl är där. Vi har max fem barn per dag så det är ju inte stressigt percis. Förutom att det ser ut som ett bombnedslag på vissa delar på jobbet och det försöker jag röja upp i.

Efter jobbet idag åkte jag och N till Vimmerby. Jag såg ett repotage i en tidning där de hade planterat rosor i en kruka. Jag har länge vari sugen på rosor. De är ju fina. Så jag köpte på plantskolan en ros och kruka och lite annat. De är ju fina som sagt var men kan också vara svåra. Får se hur det går. Köpte också ett kort till bröllopet som vi ska till på lördag. Det ska bli kul. Det är i Skänninge så på fredag åker vi till Hästholmen.

Köpte fönsterfilm på bluebox.se för skydd mot insyn till vårt kök. Det blev bra tycker jag. Det fanns också med orkideer och blad.


Nu är frågan? Jag köpte två rullar för jag trodde det skulle räcka till de här fönstren också. Men det visade sig vara för lite. Ska jag beställa mer? Det köstar ju. Eller ska jag låta bli att sätta upp skydd, Trädgården ni ser tillhör grannen så det är ju insyn där med.



Hm. Får tänka på saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0