Semesterbilder


Vi väntar på natt tåget i Nässjö

Vi åker på natt tåget till Vålådalen

I Vålådalen

Vi vandrar...

...och njuter av utsikten

Jag får se min favvoblomma. Hönsbär

Lite blöt var det men bara ibland. Vi hade bra väder.

Efter tre dagar åker vi till Åre och bor på billigt lyx vandringshem mitt i centrum. Nice!

Vännerna slappar i baouta tvrummet med de tusen sofforna.

Den snygga lobbyn och vår uteplats fast den är inne...

Åre centrum. En liten stad mitt ute i nowhere. Det var kul där. Måste åka dit fler gånger.
Vi åkte ZipLine greeen.

Jag trodde jag skulle dö. La mig  på golvet och bara tjöt inombords. :)

Men jag kom iväg. Alla 4 gånger. 

Snow! Sista dagen blev det toppbestigning. Med hjälp av karbinbana.

On the Åreskuta


 Dagen därpå for vi hem igen. En bra vecka men skönt att vara hemma igen. Mycket mer hände och jag har tusen kort till som inte får plats här och som INTE bör publiceras för allmänheten.

(Finns det någon som inte vill vara med på kort. säg till så tar jag bort dom.)



Kommentarer
Postat av: Ke

Niiiice! Jag vill tillbaka till Åre!

2009-07-15 @ 23:59:10
Postat av: Anonym

Me too!! Det ska vi, nån gång, buddies! Tack för en toppenvecka! Vi är bäst!

2009-07-16 @ 18:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0