3 days left

Det blir inget dreamhousen, inte nuv iaf. Det var nog inte mitt dreamhouse trots allt. Men jag är glad ändå. Nu kan jag njuta av semestern och sluta grubbla på om vi ska buda eller inte. Men nu har vi gått igenom processen och vet hur det fungerar. En erfarenhet rikare. Nu är vi mer inne på att köpa ett gammalt hus för en billig peng och sen renovera upp det. Så det är bara att fortsätta titta efter hus och vänta på att tanterna och gubbarna ska gå vidare mot högre trakter. Så att man kan köpa husen. : )

Imörrn ska jag ha lönesamtal. Usch! Vet ju inte vad jag ska kryssa för. Kan man vara superbra på något när man bara har jobbat ett halvår?
 
Funderar på att vara med på ett loppis på lördag i Ösjö? Har ju en del att sälja. Det köstar ju bara 40 kronor.


Kommentarer
Postat av: ;(

Inget hus???..attans!...YOU WILL REGRET IT!

2009-06-24 @ 22:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0