Jaha...

Då var det lördagkväll igen. Dagen har jag underhållt mig själv med att möblera om lite, byt gardiner och städa. Kul att veta va? Städningen har jag skjutit upp i två veckor nu så det var dags. Skrev en betinglista åt Nicklas där det ingick att laga middag åt oss och ta hand om disken. Han följde listan till punkt och pricka.

Mitt drömhus i Mörlunda är till salu. Eller jag visste inte att det var mitt drömhus förrens några dagar sedan. Men mamma mia vad det var underbart. Men jag får det säkert inte... :( 
Blev helt chockad när jag såg det på hemnet. Finns det sånna hus i Möris? Ja, ett! ETT!

Det händer ju också lite annat i livet som får en att stanna upp lite och tänka efter. Gråter en liten tår men vet att det blir bra sen. Det ska det bli!

Smekmånaden på jobbet är också slut. Tur att det är semester snart och det känns bara bra att byta avdelning och kollegor nu. Undrar om det finns någon arbetsplats utan konfliker?

Ja. Veckorna drar iväg. Nästa vecka är en kort arbetsvecka, lördag och söndag spenderas i Jönkping (shoppa, shoppa), jobba en vecka, drar till Hästholmen på fredag. Sen semester i 4 veckor. Första veckan i Hästholmen, andra i Åre och de två sista lite överallt. Måste njuta i stora drag innan det tar slut. 

Tjena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0