Längtar...

...till semester nu. Det känns som att vi alla behöver det, även barnen.
Idag har vi planterat ettåringar N och jag. Vi tog hem några stycken från mamma och pappa igår. Det blir så fint. Men jag vill ha nya krukor till att ha på framsidan. Vill ju inte bara ha fint på baksidan. Så jag har övertygat Nicklas om att jag ska ha bilen imorgon och så hämtar jag honom efter jobbet för att åka till Vimmerby. Där finns jem & fix och lite annat smått & gott.

Nicklas föräldrar var ju i Hästholmen igår och hälsade på. Vi passade på att fira våra mödrar samtidigt med middag på Vätterhästen. Det var varmt i solen men gott.


Ungarna! En hemlig gäst vill samordna kräftskiva med oss... På hamncafet... Äldre... Tre barn...

Nu ska jag snart sova. God natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi var oxå i Hästholmen och firade Mors Dag, fast på Fyren då...Vem kan den hemliga gästen va???

2009-06-02 @ 21:19:13
Postat av: Ik

Ja, vem FASEN e det??!

2009-06-03 @ 23:34:23
Postat av: Ik

Är det fadder Tomas och Fadder Ulla??

2009-06-03 @ 23:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0