Varför ska jag bli sjuk när det är helg?

Jag kände i onsdags att något var på gång sen blev det bara mer snorigare. Så idag gick jag hem efter frukosten. Det är hostigt och så, inte roligt. Jag sov några timmar på soffan sen blev det lite bättre.

Vi ska sitta barnvakt hela helgen, inte så roligt att vara sjuk då men det ska gå. Det är Ella vi ska ha. Lördag eftermiddag till söndag eftermiddag. Vi ska ha det så roligt så... Bara hon somnar på natten.

Idag kom Nicklas hem med vår nya tv. En bauta tv, 46 tumm. Platt såklart som sitter på vår vägg nu. Knivskarp bild som Nicklas säger. Det känns annorlunda att titta på och det är helt tomt på golvet.




Kommentarer
Postat av: mamma

Såån vill jag också ha...........

Nu fick ni väl ett halvt vardagsrum till.

Otur med din förkylning,,barnbaciller...

Imorgon hämtar vi Moa på tåget,skönt med lite extra hjälp.



Kram mamma

2009-06-06 @ 19:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0