Förlåt mig

Jag vet att jag har varit dålig på det här den senaste veckan. Jag har ingen riktig bra ursäkt förutom att köket tar upp mycket av min lediga tid just nu. Och lite kvällsmöten med jobbet och så är det så himla stökigt och dammigt att jag tappar lusten för allt. Men nu så...

Inte mkt har hänt dock. :) Vi blir klara med köket imorgon. Det måste vi. Orkar snart inte mer. Jag vill ju hänga upp de nya gardinerna och göra vårfint.
 
På jobbet går det bra. Fullt upp som vanligt. Vi har föräldramöte nästa vecka. Då ska jag visa bilder med projektor. Så det har jag ju också suttit med på kvällarna. 

Det är så skönt med sol nu tycker jag. Idag satt jag för första gången i år ute en stund i solen mot husväggen. 

Nu sitter vi och väntar på att färgen i köket ska torka sen får vi se om vi slipar lite till.  

Hej hej.

(Ska uppdatera oftare.)

Kommentarer
Postat av: Linda

Det låter som du har det bra på jobbet tycker jag :) Kvällsmöten är ingen hit, ush...ha en härlig söndag!

2009-03-22 @ 09:15:07
URL: http://frokenlindas.blogg.se/
Postat av: Anonym

blir det några bilder eller?

2009-03-23 @ 15:14:32
Postat av: Anonym

När det är klart kommer bilder.

2009-03-23 @ 15:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0