Kök

Det går framåt i köket. Kakel är inköpt och skåpen är uppsatta igen. Idag har jag skrapat fönstret hela och börjat måla dom. Hela huset börjar nu likna en byggnadsplats. Det är svårt att hålla ordning när det ligger grejer överallt.


Vit mosaik blir det.

Gipsskivorna är uppe, likaså skåpen. Fönstret är tillfälligt borttaget eftersom jag fixar till det. De nya bänkskivorna är också på men de är övertäckta för att inte bli förstörda.

Hyllan som som ska sitta över fläkten. Döljer slang och sladdar och annat bös. Den ska målas vit och två spottar på vardera sida. Även taket ska målas vit.

Kommentarer
Postat av: Ke

Ser det framför mig. Kommer bli skitsnyggt :D

2009-03-14 @ 18:51:47
Postat av: Emelie

Ida, det är verkligen trevligt att följa ditt liv. Spännande att se resultatet...:D Lycka till!

2009-03-15 @ 20:33:25
Postat av: ELLI

gillar mosaiken..vi va oxo inne på sån först (5*5)..men nu har jag snöat in på en mer avlång vit mosaik!



Lägg gärna ut bilder på resultatet..spännande..

2009-03-16 @ 18:16:45
Postat av: Anonym

vad länge ni håller på med köket.Blir det aldrig klart?

2009-03-19 @ 20:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0