Parents

Idag var jag på mitt första föräldraråd. Jag tycker det är så svårt. Får sån ångest när jag kommer hem. Skulle jag sagt så? Kanske skulle jag ha pratat mer om vad vi gör med barnen? Vad tycker egentligen föräldrarna om mig? Det tar ett tag innan jag kan släppa det.  

Det är redan torsdag imorgon och en städning måste göras i huset till helgen. Det som kan städas det vill säga. Idag var vi och tittade på klinker (eller är det kakel?), vi lärde oss av det besöket att ju mindre plattorna är desto dyrare är det. Attans! Vi vill ju ha små plattor. Men vi ska besöka fler butiker, där vi var idag är dom nog lite extra dyra. Ska kolla in jem & fix bland annat.

På fredag åker vi till Hästholmen och stannar till i Linköping för att köpa fläktkåpa och bänkskivor. Annars blir det lungt i helgen. 

God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0