Stress

I morse blev det stressigt. Jag ställde klockan som vanligt på klockan 06.45 i söndagskväll. 06.15 ringde telefonen i morse. Så fort jag vaknade av signalen kom jag på att det var idag som jag skulle ha öppnat. Jag har fått nya arbetstider. Inte en tanke på det igårkväll. Usch, så dum man känner sig. 

Jag hade sån tur att Gun som städar började klockan 06.00 och kunde släppa in det barn som stod och väntade. Det var bara att springa upp ur sängen, klä på sig och borsta tänderna sen få Nicklas att skjutsa mig. Hela morgonen blev uppstressad. Väl där var det lungt men det är ju så pinsamt tycker jag. 

 Det här är ju det värsta som kan hända. Att glömma bort att man ska öppna eller försova sig.

Nu ska jag inte glöma bort mina nya tider, :)

Var nyss och hämtade en till tapetrulle. Ikväll blir det klart. Städningen är en annan fråga. Det kommer ta hela veckan att få ordning igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0