The Wheatear

Det är kanske inte så kul att läsa om vädret men vi pratar ju om det jämt och ständigt. Det blir visst värre med åren, pratet. Det var kvällens höjdpunkt hos tanterna på sommarjobbet att fråga och prata om hur många mm det har regnat. Flera gånger fick jag gå ut och avläsa regnmätaren. Om det inte hade tömts på morgonen så var det nära på katastrof,

Men ja, så jag tänkte prata lite om vädret, Börjar väl bli gammal. :) Det är så skönt nu när det är ljusare ute. På morgonen när jag går till jobbet kvittrar fåglarna och det har de inte gjort innan. När jag kommer hem är det soligt och fint. Klockan är snart 18 och det är så ljust. Lite blåsigt är det men det torkar ju  bara upp marken. Skönt med vår! Det ska ju bli jättevarm på torsdag och i helgen. Hoppas diagnosen håller i sig i några dar till.

Så. Nu ska jag inte tjata mer.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för hjälpen..

2009-04-02 @ 21:16:21
URL: http://smulis74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0