4 dagar 2 timmar

Så längesen var det jag skrev ett inlägg. Dåligt av mig.

Vi åkte till Huskvarna i illfart efter jobbet i torsdags. Gäster hos Ik fick vi bästa servicen. God mat och sköna sängar. Iaf min. Det blev grillspett, grillad lax och potatisgratäng. Efterrätt hallonglass och sedan limobilar och chiiips. Mycket skratt blev det och återblickar i fotoalbum. Kul.

Fredag spenderades delvis på A6. Jag hade shopping begär och likaså Nicklas visade det sig. Han shoppade mer än jag tror jag. Fast inga kläder då... Jag hittade inga shorts och inga bra jobbtofflor. Det får bli en tur till metropolen Vimmerby nån dag. Sedan lunchade vi med en ny vän. Det var trevligt. Jag spejade på min gamla lägenhet som fått en makeover. Snyggt Ke! Sen for jag och Nicklas till Häsholmen.

Vi kollade in växthusen som var proppfulla med blommor nu. Mer får inte plats. Sedan kollade vi in "nya" macken. Jättefint och frächt. Läs om det i corren sen. Vi åt smörgåstårta med alla medlemmar. Imörrn kommer Björn Eriksson, vår landshövdig och inviger allt. Ska gå och titta på honom tror jag.

SEEENN åkte vi hem (hästholmen-hem). Jag och mamma hjälpte Kalle vika papper och ordna i kuverten som han ska skicka iväg till 1000 hushåll i Mjölby. Vi tre gjorde 500 st på 1 1/2 timma. Imorgon får han vika själv. Grattis Kalle....

Och imorgon då. Då så är ju invigningen av macken vid  klockan elva och sen äter vi på Vätterhästen sen sticker vi till Mörlunda.

Slut.

Kommentarer
Postat av: Ik

Är det nu som boken ska i tryck?! ;-)

2009-05-02 @ 11:59:53
Postat av: Ida

Nä ingen bok. Postorder som säljer underkläder.

2009-05-02 @ 12:02:16
URL: http://zkorpan.blogg.se/
Postat av: Ik

Mhm, igen...

2009-05-03 @ 10:09:24
Postat av: moa

Åh vilken mysig helg ni verkar ha haft. Jag vill också!

2009-05-03 @ 15:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0