Bilder


Har planterat fetblad i kruka. Först la jag i stenarna. Fint. Sen de små blå . Okej lite för mycket. Sen ett hjärta och en fjäril. Jag har lite svårt att sluta dekorera innan det blir för mycket.

Vy från altanen. Mamma och pappas pelagoner i Nicklas mormor och morfars mjölkkannor. Också planterat idag.

Buxbom i kruka. Köpt på IKEA. My favorite. IKEA alltså.

Ska plantera i dom här. Men hittar inga frön. De är slut i affären.

Satt upp nya gardiner på altanen. Nicklas tyckte det såg bra ut. Han har inte lagt märkte till att det är kappan som egentligen ska sitta i köket.  Så nu har jag en anledning till att gå in på Jotex.

Här låg det för några veckor sedan en damm. Nu ett stort trädgårdsland.
 
Lägg märke till den trimmade och klippta gräsmattan gjort av mig.

Ogräsrensat land.






Kommentarer
Postat av: mamma

Vad duktig du är Ida, ni har ju fått det jättefint i trädgården, dom där mjölkkrukorna blev jag avundsjuk på, har du flera, ni tänker väl på mig när ni slänger grejor efter niklas mormor och morfar, vill ha gamla bänkar och skåp m m, som vi ska använda till något som jag kommer att berätta om när ni kommer hem..........nu blev du nyfiken........



Kram mamma

2009-05-16 @ 19:53:35
Postat av: Ik

Hej Fiiint! Men less i more... ;-) Undra vad Ulla har för projekt....?

2009-05-17 @ 10:48:58
Postat av: Jenny

Hejsan, vad fint ni har det.. Blir så avis, vill oxå ha en trädgård att pyssla i.. Mvh Jenny

2009-05-19 @ 19:28:18
URL: http://smulis74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0