Björn och mormor

"Han var ju så stilig och hade så fint hår...."

- "Tänk om jag hade lite av hans hår."
- "Det är så synd att han går i augusti."
- "Han är så trevlig."

(Mormor, 2009)

Björn Eriksson såklart., mormors stora idol. Östergötalands landshövding. Han kom ju igår och invigde macken. Det var trevligt och soligt. Barnfamiljer och tanter med sina rollatorer var där. Eriksson höll tal men mitt i talet ringde hans mobil. Det var hans fru som ville att han skulle köpa ägg. Ha ha. Uppgjort såklart men roligt ändå.

Men ja sen så gick han ju och köpte ägg på macken. Gissa vem han kom bakom i kön till kassan? Jo mormor såklart. Jag tog mormor kamera från stenåldern och tog nåra kort på dem tillsammans. Men så frågar mormor om hon får ta ett kort med sitt äldsta barnbarn och Björn. Det gick ju bra så det var bara att ställa sig brevid honom och le mot kameran. He he...

Kommentarer
Postat av: Anonym

pinsamt

2009-05-03 @ 20:41:05
Postat av: Anonym

Jag tror jag dör av skratt!

2009-05-03 @ 21:36:46
Postat av: Ik

Hahahaha, bra att du ställde upp!!

2009-05-04 @ 17:30:31
Postat av: Iss

Va Gulligt! Asgarv

2009-05-04 @ 17:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0