Disneydags

Nu har jag fått jobb i höst. På samma förskola men en annan avdelning med äldre barn. Lite tråkigt känns det att byta men det blir säkert bra det med. Det kommer ju annan personal till "min" avdelning" ändå till höst så det blir ju inte samma sak. Jag känner ju personalen nu så det känns bekvämt och tryggt. Det är bra med rotation mellan avdelningarna men det krävs nog att det finns en rektor som bestämmer ATT man ska flytta. Det är nog lätt att stanna kvar på samma avdelning för just tryggheten. Japp japp. Jaha jaha. Så är det...  Jobb i höst har jag iaf. Känns bra!

Dagenstecken har gått i trädgård. Jisses vad jag har varit aktiv. Inte en lugn stund. Upp klockan 8 och sen fullrulle med lunch pause. 

Imorgon ska jag då ta det lungt. Nicklas ska fara runt på maskrosexcursion så jag är ensam hemma. Hoppas på sol  men det verkar inte bli det. 

Ska ta lite kort på trädgården och lägga upp. 

P.S
Tittar på Disneydags. Det är inte samma som förr. Vart är Eva, Johan och Alice?:(
D.S
Tjenixen.



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0