Oj då

  • Det blev lite dåligt med inlägg i veckan. Dagarna går ju så snabbt att jag inte hinner med. I torsdags var jag som sagt på en datakurs. Det gick bra och var inte så svårt. Så nu  kan jag kalla mig för redaktör.

  • Vi är åter igen i Hästholmen. Trappan blev inte klar förra helgen så det ska fixas och Nicklas föräldrar kommer hit på mors dag. Vi ska ut och äta och de ska handla lite blommor.

  • Det har varit en skön dag idag. Bara 4 barn på tre personal. Jag tog ut timmar och gick hem klockan tolv. Fredagar hos oss är ofta lugna. Hoppas det håller i sig till hösten. :)

  • Imorgon blir det lite jobb några timmar på morgonen. Det är högsäsong hos mamma och pappa nu så de behövde lite hjälp. Eller jag ska hjälpa Kallen packa isbegonia. Tre containrar bara. Det ska nog inte ta allt för lång tid.

  • Bye bye!








Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det är lite jobbigt när det dröjer så...skönt för dej att det löst sej, verkligen!!

2009-05-30 @ 21:28:14
URL: http://frokenlindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0