Fredagskväll

Jag hade en tanke att jag skulle skriva ett inlägg men det går segt. Jag har egentligen inget att skriva om. Jag har ju jobbet men det kan jag inte skriva om. Jag kan kanske nämna att jag ska tillsamans med en annan kollega bli ansvarig för jobbets hemsida. Ska skriva lite text och så. Ta bilder. Ska bli kul faktiskt. 

Vi ska till Vimmerby imorgon och leta efter en spikmatta. Det ska bli en morsdag present till N mor. Ska ju vara bra för huvudvärk och så. Förstår inte riktigt hur det fungerar dock...? Typ som massage eller? Fast det gör ont då?

Tittar också på hus på hemnet. Jag vill ju ha ett annat. Ett finare och större, som inte är tegel. Men det finns inga.


Letar vidare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0