Vad 17 gör jag uppe nu?

Jag blir så störd på mig själv. Jag ska ju sova nu! Klockan är snart halv fem på morgonen. Det börjar ljusna ute nu och regnet det bara öser ner. Det är åskans fel att jag är uppe nu. Jag sov så sött till typ klockan ett då värsta och längst smällen bara small av och hela himlen öppnade sig. Det regnade cats and dogs. Jag blev ju så till mig av åskan att jag piggnade till och nu kan jag inte somna om. Jag gick ner just och ligger på soffan. Hoppas kanske jag kan somna här efter en stund.

Stör mig på Nicklas dator. Den låter. Ska nog lägga den någonannanstans. Så nu är det gjort.

Det skulle ju bli en fin dag idag. Hoppas det slutar regna på förmiddagen. Verkar inte som det blir något Vimmerby idag. Vi beställer spikmattan på nätet istället.

Nähä? Så här kan jag ju inte hålla på. Ska kanske testa att vila lite?

Kommentarer
Postat av: mamma

Det låter som det vore jag när du inte kan sova, du har nog ärvt mina sovargener tyvär...........

Hoppas du kunde somna in frampå morgontimmarna.

Det låter roligt det där med annat hus, är Nicklas också med på det ?

Sitter och slötittar på tv just nu, ska nog gå och lägga mig snart, hoppas det blir fint väder i morgon,då ska vi ta fram trädgårdsmöblerna och växterna som varit inne på vintern och lite annat.



Många kramar från mej !!

2009-05-09 @ 22:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0