Vårruset

Vårruset igårkväll var roligt. Kan mycket väl tänka mig att göra om det nästa år. Det gick mycket bättre än vad jag hade tänkt mig. Hade ju för det första inte alls tänkt springa överhuvudtaget. Men man smittades av när alla andra sprang. Ja eller jag vet inte om jag sprang? Jag gick snabbt och så joggade jag omvartannat.

Jag hade som mål att hinna in i mål innan en tant med vit t-shirt med Garnier på baksidan. Hon gick och joggade också. Vi sprang om varandra några gånger. Några meter innan mål låg hon före mig och då började jag lubba som aldrig förr. Jag slog tanten. Lite larvigt kanske...men men.

Vi hade tur med vädret. Inte en droppe under loppet men när vi skulle äta vår picknick kom det lite typiskt nog. Det var ju också en del företag som var där och gjorde reklam. Fick lite smak- och testprover. Såg också Peter Siepen som var konfencier. Såg speciell ut som vanligt i framtiden.


Kommentarer
Postat av: moa

Tävlinginstinkt..Det ligger i blodet. Stolt att du är min syster! Det är inte larvigt någonstans =)



kram

2009-05-12 @ 23:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0