Lördag

Ändrade planer. Det blir inget Karlsson idag. Det blir en shoppingtur till Vimmerby itsället. Och sedan städning när jag kommer hem. Jag blir hämtad snart av min svägerska och hennes dotter.

När jag ser hur det ser ut här hemma blir jag sur. Jag visste att jag skulle plockat undan igårkväll men det blev inte så. Så nu sitter jag här.

Ska faktiskt ta fram adventsljusstakarna idag. Skiter i att det är en vecka för tidigt. Vi bli först på kvarteret men ignorerar  det. Sen är de ju uppe och då behöver jag inte tänka på det nästa helg. Det är ju liiite mysigt också.

Kommentarer
Postat av: Ke

Bra Id! Adventsgrejer fram!

2009-11-21 @ 19:16:08
Postat av: mamma

Ida dåååå!!!!

Har jag inte fostrat er till att INTE ta fram adventssaker för tidigt, här tas det fram fredag eller lördag nästa vecka. Har putsat alla fönstren på nedervåningen och tagit ner alla gardinerna för dom nya som ska upp till nästa vecka känns bra.

Varit på julmarknad i Hästholmen i dag.



Kram mamma



2009-11-21 @ 21:56:33
Postat av: Anonym

Ja, jag säger som din mor... "Ida dåååå!" Man får inte furra o ta fram för tidigt!

2009-11-22 @ 21:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0