Måndag

Helgen är över och en ny vecka är påbörjad. Det är så fint här nu hemma. Ljusstakar och stjärnor överallt. Basusujärnet ligget i sin krubba och vita ljus är utbytta med röda. Emmelie och Emanuel sitter och titta ner på mig från sin hylla.

Idag tog jag tag i mitt liv igen. Har handlat mat inför veckan och tränat idag efter jobbet. Ska bara hålla det hela veckan ut.

Imorgon är det julpyssel med barnen och föräldrar. Hoppas det kommer några...

Sen på onsdag är det studiebesök...

Sen är det lucia med barnen nästa vecka.

Jag vill ha julledighet!

Något helt annat.
Om ni inte visste så är det otroligt lätt att spendera pengar på nätet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

basusujärnet?????

2009-11-30 @ 21:05:47
Postat av: Ik

Basusjärnet ska det stavas. Ja, han heter så Guds enfödde som som kom till jorden just på själva julen :-D



Bra att du har tagit tag i ditt liv igen! Låter skönt! Jag vill oxå ha julledigt, mean skulle ha en julkalender att räkna ner på...

2009-12-01 @ 14:42:04
Postat av: Ke

Japp, Basusjärnet, så heter han :D

2009-12-01 @ 17:49:56
Postat av: BASUSJÄRNET ????

Tror att det är flera här inne som har varit o nallat på glöggen redan...

2009-12-01 @ 20:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0