Onsdag

Jag har fått klagomål att jag skriver dåligt. Det är sant. Det var ett tag sen nu. Så jag kanske ska skriva nåt...

Jag har fikat två dagar långa känns det som på jobbet. Bryggt kaffe hela gårdagens eftermiddag. Det var drop in fika med föräldrarna på jobbet sen möte med BVC idag förmiddag och senare eftermiddag personalmöte med kaffe och fralla. Men det är väl gött med kaffe.  Blir ju som en duracellkanin. Jag var speedad på drop inet igår.

Tja annars så...

Händer det ju en del men det tar vi sen.

Vi var i Hästholmen i helgen. Begravning på fredagen som alltid är jobbigt men det gick bra. Bar farfar i kistan till graven. Lite otäckt var det att hissa ner honom. Sen umgick vi resten av helgen med familjen. Tog upp rodbåten för denna sommar. Hämtade ved till "bastun". Gick promenad med Stanley. Lite sånt.

Vi ses på lördag. Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

bvc?

2009-10-21 @ 20:25:25
Postat av: Ida

Ja alltså inte som i rollen som mamma. Utan som förskollärare. Träff med de nya barnen som så småningom kommer till oss. Lite information om förskolan från mig. Jag är alltså INTE gravid.:)

2009-10-22 @ 17:53:35
URL: http://zkorpan.blogg.se/
Postat av: Ik

Nä, inte jag heller :-) Även om någon trodde det idag...

2009-10-22 @ 18:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0