Friday

Jahap. Så var det fredag. Det är bara måndag, fredag, lördag, söndag, måndag, fredag, lördag, söndag...osv. Gött mos som barnen säger på jobbet.

Älskar verkligen mitt jobb och där jag är. Trivs så bra med barn och personal. Vill vara kvar där lääänge till. Vi bygger ju upp något bra.

Snart åker jag och Nicklas till Hästis. Det blir kokning av kräftor ikväll som ska ätas upp imorgon. Cykeln ska ställas in i garaget, fågeln ska få mat och vatten och packa sen far vi.

Adjöken adjö. Nu måse vi fara



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Är det DÄR ifrån vi har fått det?? Adjöken adjöööö... Ska bli gött att provsmaka kräftorna!

2009-09-04 @ 18:03:12
Postat av: Ke

Haha! Är det DÄR ifrån vi har fått det?? Adjöken adjöööö... Ska bli gött att provsmaka kräftorna!

2009-09-04 @ 18:03:43
Postat av: Ke

Vad tjatig jag är... ;)

2009-09-04 @ 18:05:09
Postat av: Linda

Va härligt att du trivs så bra!!

2009-09-06 @ 19:24:32
URL: http://frokenlindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0