Gekås here we come

Yes box. Imorgon eller inatt kan man säga åker vi 05.00. Tre timmar senare är vi förhoppningsvis framme i Ullared.

Det kommer bli smockat har jag en känsla av. Men det får gå ändå. Det ska bli kul att shoppa loss lite. Det var typ ett år sen jag var där sist.

Skönt med en kort vecka på jobbet också. Jag förtjänar en ledig dag. Jag har haft möten och träffar varje dag. Ibland känns det som att det minsta är man i barngruppen. Men mötena är för barnens skull ändå får jag tänka. :)

Shoppa loss!

Adjöken. Kram.


Kommentarer
Postat av: Ke

Spara lite till oss som ska dit i Nov!

2009-09-24 @ 22:10:48
Postat av: Anonym

2009-09-25 @ 22:07:04
Postat av: Linda

Finns inget härligare än Ullared i shoppingväg :) Hoppas du gjort många kap!

2009-09-25 @ 22:08:13
URL: http://frokenlindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0