Idas cookalong

Min cookalong var bättre än Tinas måste jag säga. På en timma lagade jag tre middagar, till en person dock men ändå. Så nu är hela helgen mat täkt. Du behöver inte laga mat åt mig mamma. 

På lördag ska jag till A6 och träffa Charlotte. Lunch där och lite snack. Sen en rundvandring i affärerna. Borde hitta lite höstkläder.Men jag ska ju till Gekås också så får hålla igen lite. Ska bli roligt att träffa Charlotte igen.

Vi hade föräldramöte i veckan. Inte många kom. Det var ju speedway samtidigt i Målilla. Veckans erfarenhet: lägg aldrig ett föräldramöte på en tisdag. Dackarna förlorade så de kunde ju ha kommit till oss istället då tycker jag allt :)

Imörrn fyller Nicklas år och för att frira det sticker han sin kos mot Uppsala. Han ska spendera sin helg med botaniknissar. De ska springa runt i Stckholms kompostgårdar och leta efter växter. Alla roar vi oss på olika sätt....Men vi får fira honom nästa helg. Istället för att sitta här mol allena tar jag bilen till Hästholmen. 

Bye bye.




  

Kommentarer
Postat av: Ik

Tips på helgaktivitet! Ke o jag kommer stå på scen :-)



http://www.svenskakyrkanjonkoping.se/gospelhelg.pdf

2009-09-11 @ 16:50:28
Postat av: Linda

Jag hade hellre kommit på ditt föräldramöte Ida än kollat på Dackarna, det lovar jag :)

2009-09-12 @ 14:45:12
URL: http://frokenlindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0