Scrapbooking

Ullared var bra. Fick ångest i kassan när det var dax att betala allt. Hittade bla lite scrapbook grejer. Jag ska börja med det litte smått tänkte jag. Det verkar vara roligt när jag ser andra pyssla med det. Det verkar ju vara en djungel med alla slags papper och stämplar och märken. Men jag ska testa så får jag se. Kan ju börja med att göra ett födelsedagskort till Roland som fyller år snart. Min svärfar. Han blir säkert glad...ha ha. HAr någon tips om bra scrapbook hemsida eller nåt får du gärna tipsa.

Ska gå till sängen nu. Mor och far ligger redan och sover. Nicklas gick upp nyss.

God natt.

Kommentarer
Postat av: ELLI

jag har hållt på lite med scrapbooking.Det är verkligen en djungel..innan man lärt sig vad fasen brads..cardstock..punchies..embossing.. och allt annat är för nåt.

Tänk att det kan va så komplicerat att klippa och klistra! ;)

2009-09-27 @ 01:03:56
Postat av: Linda

Jag menar 38h på stället, som man måste redovisa...o 2 hemma. Innan behäövde man bara redovisa 35.. Hur har ni de?

2009-10-01 @ 20:17:13
URL: http://frokenlindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0