Torsdag snart fredag

Jaha men så var det snart fredag igen. Ska öppna imorgon så jag fattar inte vad jag gör uppe nu? Det är OS fel. Ska ju upp om några timmar. Slutar halv tio dock, det är skönt. Typ hela fredagen kvar. Ska sen på eftermiddagen äta med mina kollegor och sedan åka på revy. Där vår ena kollega är med i. Det ska bli kul att se henne.

Och det snöar fortfarande... Tänk vad bra det känndes med en vit julafton. Okej. Men nu har den känslan försvunnit. Vår please.

Men helgen blir lugn. Ska möjligen hem till svägerskan plus man och titta på mello. Det blir mest skitsnack tror jag.

Varför? Varför ska allt göras i sista stunden? Jag tar hand om disken direkt efter middagen men N ska dra ut på det in i det sista. Nu är klockan snart halv tolv och nu ska han s.n.a.r.t. ta hand om disken...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju OS!!!

2010-02-18 @ 23:24:45
Postat av: Fröken Age

Var jättekul att ni kom på revyn!

2010-02-21 @ 21:32:00
URL: http://www.metrobloggen.se/frokenage

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0