Lördag

Det är underbart med sol. Men så tittar man ner och ser all snö som ligger kvar. Då känns det som att den aldrig kommer försvinna. Men jag ska inte gnälla. Åker ju frivilligt upp till Idre för att se ännu mer snö :) Jag hoppas att det ska bli strålande väder där så att man kan ta sig en fika efter en tur på skidor i en snödriva med solglasögon på och känna solen bränna i ansikten. Härligt.

Vi har börjat skriva en packningslista. Allt mjukt i en väska och hårt i en annan är de instruktioner som vi har fått från vår packningsmästare. Undrar i vilken väska jag ska lägga vinet i?

Annars så är vi i Hästis. Kör en drive i affären igen. Den öppnar måndagen den 29 mars. Jag tycker apsolut du ska ta dig ditt. Öppningserbjudande "Tete a Tete" för 14.90:-. Mkt bra pris. www.hermanssonstradgard

I eftermiddag ska jag skotta fram yttertrappan vid bastun och salt lite sen gå en tur med Stanley. I kväll blir det Jönnis för min del. Mello med Ke och Elli.

Kommentarer
Postat av: Ik

Vinet är tungt och hårt... :-)

2010-03-14 @ 19:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0